November Zeewelpen

01/12/2019 - 00:00

2 november: Koken en knutselen van 14u tot 17u @FRAC

Deze week gaan we heerlijke gerechtjes maken en knutselen, in het thema halloween! Probeer jullie kookkunsten deze week bij te schaven; help je mama, papa, opa, oma of kijk eens een keertje naar Jeroen Meus op Een! Om 16.30u zijn de ouders ook allemaal uitgenodigd aan het FRAC om te proeven van de heerlijke dingen die jullie gemaakt hebben. Wij zouden dan ook willen vragen aan de ouders om hun eigen beker of kom mee te nemen, dan is Moeder Natuur ons ook dankbaar.

9 november: Financiële actie + pasta-avond van 9u tot 17u @Boomgaardplein, afsluiten @ parochiezaal Schorvoort

Vandaag is het weer zo ver; we gaan weer verrukkelijke wafels verkopen om de werken aan onze lokalen te kunnen financieren. Oefen al zeker jullie puppyoogjes in de spiegel en zorg dat jullie fris en monter zijn om al die mensen te overtuigen om onze wafels te kopen. Zo kunnen we bewijzen dat de Zeewelpen de beste verkopers zijn. Na de financiële actie organiseert het Ozee de jaarlijkse pasta-avond, daarom sluiten we ook af aan de parochiezaal in Schorvoort. Hopelijk blijven jullie ook om te genieten van de heerlijke pasta’s. Je kan je inschrijven via de site, waar je natuurlijk ook meer info kan vinden.

16 november: Loodsenspel van 14u tot 17u @FRAC

Deze keer zal jullie leiding niet zorgen voor een spel, maar gaan de loodsen er een maken om jullie te amuseren. Wat het gaat zijn is natuurlijk nog een verrassing (ook voor ons). Misschien is het een bosspel, misschien allemaal pleinspelletjes, of als we geluk hebben misschien een karaoke! Wie zal het zeggen… We zullen het vandaag te weten komen!

23 november: Verrassingsspel van 14u tot 17u @FRAC

Wat we vandaag gaan doen is nog een grote verrassing. We weten natuurlijk dat jullie curieuze neuze mosterdpotten zijn dus daarom gaan we jullie alvast een tip geven: er zal vandaag heel veel leeuwengebrul zijn. Wat dit betekent, kan je alleen maar ontdekken als je komt!

30 november: Sinterklaas van 14u tot 17u @FRAC

Vandaag is de heilige man terug in het land. Natuurlijk willen we hem goed verwelkomen, dus onthoud de volgende tips… Sinterklaas vind tekeningen geweldig, jullie mogen deze dus zeker aan hem persoonlijk afgeven. Oefen ook zeker nog eens alle hits over Sinterklaas in, zodat we deze luidkeels kunnen zingen voor hem en zijn Pieten. Wij hopen natuurlijk ook dat jullie allemaal braaf zijn geweest, anders moeten jullie mee naar Spanje in de zak, en wij willen natuurlijk niemand van jullie verliezen. Tot dan!