Oktober Zeeleeuwen

31/10/2021 - 00:00

2 oktober: Kooktocht van 12 uur tot 17 uur @Raadsherenpark

Het wordt nog eens tijd om onze innerlijke chefs naar boven te laten komen en de zotste, lekkerste en origineelste gerechten te maken. Dit doen we natuurlijk niet in een keuken maar zoals echte scoutskindjes op een vuur! Een extra reden om te komen dus ;) Spreek onderling af welke gerechten je wil maken met anderen of alleen en neem alles zeker mee! Krantenpapier of wc-papier, lucifers, snijmesjes, snijplank, water enz. is natuurlijk handig om mee te nemen.

9 oktober: Zeilen van 12 uur tot 17 uur @Mellevijver

Onze scouts is natuurlijk geen echte zeescouts zonder water en daarom gaan we vandaag een activiteit doen aan de Mellevijver. Jullie kunnen het waarschijnlijk al wel raden, maar we gaan dus zeilen vandaag! Yessss! Neem zeker je waterschoentjes en handdoek mee en dan zien we jullie dan!

16-17 oktober: Kennismakingsweekend @FRAC

Omdat sommigen van jullie elkaar misschien nog niet helemaal kennen of juist nog meer willen weten van elkaar, gaan we op kennismakingsweekend! Dé kans om nog meer vriendjes te maken en te genieten van een megaleuk weekend. Alle info staat op de brief die jullie zullen krijgen, dus kijk daar ook zeker naar voor meer info.

22 oktober: Dag van de jeugdbeweging

Doe zeker allemaal jullie uniform aan vandaag!

23 oktober: Handelsspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Wil je de econoom in je naar boven halen en de beste worden in onderhandelen? Dan is het vandaag je kans om te shinen! Meer gaan we nog niet verklappen, maar de enige boodschap die we voor jullie hebben is: Zeker komen komen komen!

30 oktober: Halloweenactiviteit van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Jaja jullie zien het goed, vandaag gaan we ons helemaal onderdompelen in de wereld van pompoenen, vampieren, vleermuizen en alles wat daar bij hoort. Wat de activiteit van vandaag is, gaan we nog niet vertellen, maar als je zin hebt in een heuse halloweendag dan zou ik zeker komen!

Contactpersoon van de maand: Lotte (0032 487 56 63 67)