September Zeehonden

26/09/2021 - 00:00

4 september: Kennismaking van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Hey zeehondjes! Vandaag start een nieuw scoutsjaar. Voor sommige van jullie, jullie eerste jaar, voor andere hun tweede jaar. Eindelijk, na twee maanden is het tijd dat we er (terug) invliegen. We hopen erop om veel nieuwe gezichten te ontvangen. Om jullie dus te leren kennen, spelen we vandaag een kennismakingsspel.

We zien jullie om 14 uur aan het Frac! (Slachthuisstraat 15C).

11 september: Bosspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag gaan we een megacool bosspel spelen dat jullie zeker niet willen missen. Hopelijk hebben jullie allemaal zin in een heus avontuur want dat zal het zeker zijn. We spreken weer af op onze vertrouwde locatie, het FRAC.

18 september: Pleinspelletjes van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag houden we het old-school en spelen we pleinspelletjes. Jullie zullen erachter komen wat pang-pang, ninja en dikke Berta wel niet allemaal is. Hopelijk zijn jullie dus klaar voor een goed gevulde namiddag met ontzettend veel plezier!

25 september: TNV van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Om jullie klaar te stomen voor de rest van het jaar, gaan wij alvast op een paar dingen oefenen. Jullie gaan leren je das te knopen, veters te strikken en je slaapzak in te pakken. Ook gaan jullie leren wat we allemaal doen voor het eten op kamp. Zo kunnen jullie een goed scoutsjaar starten!

Contactpersoon van de maand: Limmer (Lina) +32 497 75 52 26