September Zeeleeuwen

27/09/2020 - 00:00

5 september: Kennismakingsspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Bij een nieuw scoutsjaar hoort nieuwe leiding. Aangezien we jullie nog niet allemaal kennen (en jullie ons nog niet kennen), gaan we vandaag een kennismakingsspel spelen zodat we het jaar goed kunnen starten. Afkomen is dus de boodschap indien je ons beter wilt leren kennen ;).

12 september: Waterspelletjes van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Hopelijk zijn de weergoden vandaag goedgezind en zorgen ze voor mooi weer zodat we kunnen afkoelen met waterspelletjes. Achja, regen of niet, nat worden we sowieso vandaag. Neem dus zeker een handdoek en extra kledij mee zodat je droog terug naar huis kan gaan.

19 september: Roeien van 14 uur tot 17 uur @Mellevijver

Aangezien we nog steeds zeescouts zijn, gaan we vandaag nog eens roeien. Warm de armspieren alvast goed op, want je gaat ze nodig hebben! Vergeet geen handdoek en waterschoentjes mee te nemen.

26 september: Laddercompetitie van 9 uur tot 12 uur @FRAC

Vandaag gaan we testen wie van de zeeleeuwen aan de top staat van de ladder en wie nog wat naar boven kan klimmen. Zorg dus dat je klaar bent om de competitie aan te gaan tegen de andere zeeleeuwen, voor de ladder zal de leiding zorgen.

Contactpersoon van de maand: Khadja Mira (+32 498 54 54 44)